Thursday 18 December 2008

Danas sam luda


Evforična.
Dan se je začel fantastično. Z Miss Guy Bourdin sva naredili še eden huge korak naprej, mislim da je čas za proslavljanje... Nocoj z Lee Coombs!;)
Poleg tega sva srečali svojo Muzo in ga takoj zasuli z lupčki in future plani. Srečanje z Muzo je vedno užitek. Ker ti da krila. ;))
Poleg Muze, sva srečali tudi Manco Košir. Manca je moja zaveznica in PR odkar sem najela njeno vnukinjo in baletko Tajo za manekenko na svoji reviji Vojaki in Vdove. No, lahko rečem da je kar cela Koširjeva banda na moji strani. Mislim da nihče ni tako kričal in navijal na reviji kot one. Sem enako navdušena nad njimi. V družbi Koširk, mi gre vedno na smeh. Tako močna ženska energija, toliko srčnosti. Like champagne bubbles in a glass!
Pri Manci mi je všeč to, da se kljub temu, da ima celo knjižnico v glavi, izraža tako preprosto, čisto po domače. Poleg tega pa izgleda superfantastično in vsaj 20 let mlajša.
V prihodnosti bom naredila eno kolekcijo za starejše dame, na kateri bo glavna zvezda Manca Košir.
Anyway, z Manco sva že skoraj kričali sred Stare Ljubljane, jaz sem bla čist preveč excited zaradi vsega kar se je zgodilo čez dan, ona pa je tut morala povedati da me je prehvalila v ta novi Modni Jani.
Heheh, seveda sem takoj zatem šla v trafiko.

photo: Marta Lamovšek, clothes&styling: DP, makeup: Tinka Pobalinka, models: Ali the Marketa, Emulgator, assistant & location manager: Erik Vidmar

No comments:

Post a Comment